/*Form script*/
circle

עיצוב שקעי עיניים

עם השנים, הרקמות שמתחת ומסביב לעיניים מאבדות נפח ויוצרות מראה עייף. הגורם למראה העייף שונה בין כל מטופל ובגלל זה יש לטפל בצורה ייחודית בכל מטופל. מאחר ומדובר באזור רגיש מאד, מומלץ לפנות למרפאות בעלות ניסיון בטיפול בשקעי עיניים כדי להימנע מנזקים. מילוי שקעי עיניים וטיפולים במכשור סביב העיניים מהווים את אחד מהטיפולים המבוקשים ביותר בביוטי קליניק, כך שהצוות הרפואי של המרפאות הינו בעל ניסיון רב בטיפול זה והוא אף מבצע הדרכות בנושא לצוותים מקצועיים שונים.

הוראות אחרי טיפול

יש לקבוע תור לביקורת לאחר שבועיים אלא אם הצוות הרפואי במרפאה הנחה אחרת. חשוב לזכור שלא ניתן לשמור ליותר משבועיים את המזרק שנפתח בטיפול ולכן אין לדחות את פגישת הביקורת בה נמשיך את הטיפול שהוחל לפי התוכנית שהתגבשה בייעוץ הרפואי.

הנחיות למשך השבועיים הראשונים לאחר הטיפול:

1
יש להימנע מטיפולים קוסמטיים כגון: טיפולי פנים, פילינג, איפור קבוע ועיסויים ללא אישור מצוות המרפאה.
2
יש להימנע מטיפולי שיניים לא דחופים.
3
יש להקפיד על שתיית מים מרובה (לפחות 8 כוסות = 2 ליטר ביום).
4
יש להימנע משהייה בסאונה ומחימום אזור הטיפול ומשתיית משקאות חמים ביום הטיפול.
5
להרגעת בצקת/ שטפי דם מומלץ להשתמש במשחת טראומיל / ארניקה / ביאפין כל 3 שעות במשך 3 ימים לאחר הטיפול.
6
יש להקפיד על שימוש יומי במסנני קרינה, מקדמי הגנה ותכשירי לחות בכל עונות השנה.

שאלות ותשובות

 מתי אוכל לראות תוצאות?
ניתן לראות שינוי כבר בסמוך לביצוע הטיפול. עלולה להיות נפיחות למספר ימים ואת התוצאה הסופית ניתן לראות כשבוע-שבועיים לאחר הטיפול.
לעיתים מחלקים את הטיפול למספר פגישות בהתאם למבנה הפנים של המטופל. זה טבעי שיש צורך בפגישה חוזרת כדי להגיע לתוצאה מיטבית
  כמה זמן אורך הטיפול?
הטיפול קצר ואורך כ-15-20 דקות.
האם הטיפול כואב?
לרוב רמת הכאב נמוכה. הטיפול יכול להיות מלווה בתחושת לחץ ואי נוחות מקומיים. באזורים עדינים כמו העיניים, נעזרים לעיתים באלחוש מקומי. לאחר שההרדמה המקומית חולפת תיתכן תחושת אי נוחות קלה שחולפת כעבור מספר שעות. לעיתים, תחושת הלחץ המקומי בעת ההזרקה עשויה להימשך מספר ימים, בהתאם לסמיכות התרופה המוזרקת ולאזור הטיפול.
לכמה טיפולים אזדקק כדי להגיע לתוצאה הרצויה?
תרופות המילוי מתחת לעיניים מתפרקות לאט, ולכן עדיף לטפל בצורה הדרגתית באזור כדי להגיע לתוצאה המיטבית. ככלל, תרופות המילוי בהן משתמשים לעיצוב שקעי העיניים נראות במיטבן כ-10-12 חודשים לאחר ההזרקה. יש לחזור על הטיפול כל 6-12 חודשים, בין אם זה טיפול בהזרקה או במכשור מתקדם. להבדיל מטיפולים באזורי פנים אחרים, ייתכנו מקרים בהם לא יהיה צורך בטיפול חוזר אף למשך שנים רבות. עם זאת, משך השפעת תרופות חומרי המילוי משתנה מאד בין סוגים שונים של תרופות ובעיקר בין מטופלים שונים. לא ניתן להעריך בדיוק לכמה זמן תישאר הצורה המעוצבת עד שלא מטפלים ומנסים. הצוות הרפואי שלנו יודע למקד את הטיפול ולכוון כל אחת לטיפול שהכי יתאים אסתטית ומכוון לבקשות המטופל.
תוך כמה זמן אוכל לחזור לפעילות אחרי הטיפול?
כבר בסיום הטיפול תוכל לחזור לפעילות מלאה. יחד עם זאת, בימים הראשונים תתכן נפיחות מקומית ולפעמים אף שטפי דם באזור שיחלפו לחלוטין. במקרים נדירים מופיעות בצקות מאוחרות מתחת לעיניים הדורשות בדיקה של הצוות הרפואי וטיפול בהתאם. יש לעקוב אחרי הוראות השחרור בצורה מדוקדקת.
כמה זמן לפני אירוע כדאי להתחיל טיפול?
אם יש לך אירוע חשוב, מומלץ להיפגש עם הצוות הרפואי מוקדם ככל שניתן, כדי להתאים את הטיפול לצרכים שלך וליהנות מהאפקט המלא של הטיפול במועד החשוב.

איזה יופי שבחרת בביוטי!

כמה‭ ‬פרטים‭ ‬קטנים‭ ‬ונחזור‭ ‬אליך לקביעת‭ ‬פגישת‭ ‬אבחון‭ ‬ללא‭ ‬עלות
שדה אינו תקין
שדה אינו תקין
שדה אינו תקין
שדה אינו תקין
השאר/י פרטים לשיחה עם נציג