/*Form script*/

חומצה היאלורונית בשפתיים

חומצה היאלורונית בשפתיים

אספנו עבורכם 6 עובדות חשובות לפני שניגשים לייעוץ רפואי

השפתיים הם אחד האיברים שהכי מושכים את העין באזור הפנים. לכן קיימת מודעות גדולה אליהן לא רק בקרב נשים שמחפשות לשנות את צורתן ולהקנות להן מראה מלא וחושני. אלא גם בקרב גברים שמעוניינים לתקן מקרים כמו אסימטריה. חומצה היאלורונית בשפתיים מאפשרת לעצב את צורתן ולהגדיל אותן, והיא אפילו עוזרת בטשטוש מראה הקמטוטים – ולכן, לא סתם מדובר בטיפול פופולארי.

עיצוב שפתיים באמצעות חומצה היאלורונית תורם למראה חושני וטבעי וההליך עצמו נחשב יחסית קל. ברור לכולם שכמו בכל הליך אסתטי, כשרוצים לעבור טיפול בשפתיים חשוב להשתמש בחומרים האיכותיים ביותר ולבצע אותו במקום מהימן, מקצועי וסטרילי, אבל מה עוד חשוב לדעת לפני שניגשים לייעוץ ומתחילים בתהליך עיבוי שפתיים? אנחנו כאן לעשות לכם סדר.

מדובר בהליך בעל פרופיל בטיחות גבוה

לטיפול עיצוב שפתיים ע”י חומצה היאלורונית יש המון יתרונות שהופכים את ההליך לבטוח יותר בהשוואה לאחרים. חומצה זו קיימת בגוף האדם באופן טבעי בתאים בעור, במפרקים, בעיניים ובסחוסי האף. ובזכות היכולת שלה לספוח מים, היא עוזרת לשמור על הלחות. בזכות העובדה שחומר זה מוכר לגוף הסכנה בדמות תגובה אלרגית מצטמצמת באופן ניכר. מניסיוננו באופן כללי תופעות הלוואי הן נדירות וכך גם שיעור הסיבוכים.

בדומה לקולגן ואלסטין, עם הגיל, הגוף שלנו מייצר פחות חומצה היאלורונית. זה משפיע גם על השפתיים שמאבדות נפח וכך עם הזמן מופיעים יותר ויותר קמטוטים סביבם. למרות שביחס לחומרים טבעיים אחרים.
חומצה היאלורונית מתפרקת לאט יותר, החומר שמשתמשים בו עבור הטיפולים האסתטיים הוא שונה מזה שקיים בגוף. וזאת בגלל שהוא עובר תהליכים שונים במעבדה שמאריכים את הזמן בו נשאר בגוף. כל חומצה מותמאמת לשימוש מדויק ברקמה הרצויה. חשוב לציין גם כי החומצה היא חומר מאוד פשוט לשימוש, ועיצוב שפתיים באמצעותה הוא תהליך שלרוב אינו נמשך יותר מ-20 דקות.

קיימות טכניקות מרובות לעיצוב שפתיים

מגוון החומצות ההיאלורוניות הקיימות וטכניקות ההזרקה הידועות לשפתיים מאפשרות לבצע מגוון רחב של תיקונים וביניהם שינוי העובי שלהן (תוכלו לבחור ממגוון רחב של נפחים), שיפור צורת השפתיים (גם כאן המגוון גדול), הענקת פרופורציה, טיפול במראה הקמטוטים ומרקם השפתיים, תיקון אסימטריה ועוד. מעבר לכך, טיפול כזה מחזיר להן את הלחות וגם הופך אותן לנעימות יותר למגע. אמנם במסגרת הייעוץ המטפל ידע לכוון ולהמליץ על צורה שתהיה מחמיאה ותתאים לפרופורציות של הפנים אבל כדאי להסתכל על עבודות קודמות על שפתיים מסוג דומה ולהגיע עם רעיון כלשהו כבר לפני.

בין שלל הטיפולים ניתן בהרבה מקרים למשל לבצע טיפולי הרמת זוויות השפתיים. אנחנו עדים לכך שעם השנים זוויות הפה צונחות מטה ומעניקות לפנים מראה של עצבות, וכתוצאה מכך נוצרים גם קמטי המריונטה המוכרים – קמטים שנראים כמו פס שיורד למטה. באמצעות חומצה היאלורונית ניתן לשפר את זווית הפה ולהעניק לשפתיים מראה מורם יותר. טיפול מבוקש נוסף הוא טיפול בקווי הסוגריים סביב השפתיים והוא נועד לספק מסגרת ברורה יותר לשפתיים ולהקנות להן מראה טבעי יותר ביחס לפנים.

כמובן שאי אפשר שלא לדבר על טיפולים המיועדים לקמטוטים סביב השפתיים כי הם רלוונטיים לכולם – לצערנו אף אחד לא חסין בפני קמטים. קמטוטים אנכיים אלה מתחילים להופיע ולבלוט מעל השפה העליונה ככל שאנחנו מתבגרים, וזה קורה כי עם השנים העור מאבד מהאלסטיות והשרירים הופכים לרפויים יותר. אמנם, אצל חלק מהאנשים הם אף מופיעים מוקדם יותר בגלל גנטיקה או אורח חיים לא בריא שמתבטא בחשיפה מוגברת לשמש או עישון. הטיפול באמצעות חומצה מאפשר לטשטש קמטוטים אלו. במקרים רבים ניתן גם להוסיף טיפולים נוספים כמו מכשור רפואי מתקדם לשיפור נוסף של מרקם העור ומראה הקמטוטים סביב השפתיים.

התוצאות לא בהכרח יושלמו לאחר המפגש הראשון

אנשים רבים טועים לחשוב שטיפול של חומצה היאלורונית בשפתיים מסתכם במפגש אחד, אך לא תמיד זה נכון. אמנם לרוב כבר אחרי המפגש הראשון ניתן לראות שינוי אבל לעיתים, כשהנפיחות יורדת (לאחר מספר ימים) ומסתכלים על התוצאה הסופית, מתקבלת החלטה להוסיף עוד מחומר המילוי או לבצע שיפורים. מסיבה זו חשוב להקפיד לקבוע פגישת ביקורת שבועיים אחרי המפגש הראשון ולא מאוחר יותר. לעיתים הצוות המטפל יגדיר מראש שהטיפול יתפרס על 2 או 3 פגישות ולעיתים זה יוחלט רק בפגישת הביקורת, למשל במקרים של חוסר סימטריה. חשוב לציין שבמקרים קיצוניים כמו גבשושיות מהטיפול הנוכחי או מטיפול ישן קודם, קיימת לרוב אפשרות לשקול המסה. חשוב לציין שהתוצאות הרצויות באמת לא תמיד יגיעו מסבב טיפולים בודד. לפעמים התוצאות המיטביות מגיעות מעיצוב שפתיים בתהליך של מספר חודשים או מספר שנים, כאשר כל פעם השפה מתרגלת יותר לחומר ומתקבלת צורה יותר ויותר מעוצבת ויפה.

על מנת לשמור על מראה השפתיים המעוצב תצטרכו לחזור על הטיפול לאחר מספר חודשים

כידוע, עם הזמן החומצה ההיאלורונית נספגת בגוף ואם המטרה שלכם היא לשמור על מראה שפתיים מלא ואסתטי, כדאי לחזור על הטיפול אחת למספר חודשים, על פי הצורך. חומצה היאלורונית בשפתיים אמורה להחזיק בערך חצי שנה ולפעמים הרבה יותר, אך מאחר ומשך הזמן תלוי הרבה במאפייני המטופל, קשה לתת הערכת זמן מדויקת וישנם מקרים בהם התוצאה נשמרת לזמן קצר בלבד, בעיקר בפעם הראשונה שמתבצע טיפול. כמו כן, אתם תבחינו כי בזמן התהליך מטיפול לטיפול מראה השפתיים משתפר וכך ניתן לשמור על מראה שפתיים טבעיות מבלי לנפח את השפתיים יותר מדי בפגישה אחת.

תופעות הלוואי השכיחות יותר בזמן עיצוב שפתיים

בימים הראשונים שלאחר הטיפול יש לצפות לנפיחות מקומית שבדרך כלל קלה מאד, לעיתים אסימטרית וחולפת. חשוב להבין שלא מדובר בתוצאה הסופית של הטיפול אלא בנפיחות בשל השימוש במחטים קטנות בזמן הטיפול.
תחושת אי נוחות, בצקת ולפעמים אף שטפי דם בשפתיים שלרוב יחלפו לחלוטין במהרה. ניתן להקל על שטפי הדם באמצעות קומפרסים (ניתן להשתמש למשל בגלידה וקרח) ובמקרים של בצקת להשתמש במשחות לדוגמת ביאפין.
תופעה נדירה שעלולה להתרחש לאחר טיפול עם חומצה היאלורונית בשפתיים היא הופעת הרפס, בעיקר למי שסובלת מהרפסים באופן קבוע. במצב כזה אסור לגעת באזור ויש להתייעץ עם צוות המרפאה באופן מידי. בכל מקרה שידוע על הרפס מהעבר, יש להתייעץ עם המרפאה ולשקול טיפול מונע להרפס בימים שלפני הטיפול.
תופעות אחרות מאד כמו צלקות על השפתיים מפגיעה בכלי דם גם הן אפשריות אך נדירות מאד. מקצועיות המרפאה וקשר רציף של המטופלים עם המרפאה לאחר כל טיפול אסתטי חשוב מאד למניעה של תופעות נדירות לא רצויות.

אמנם החזרה לשגרה מידית אבל יש הנחיות שתצטרכו לשמור עליהן

אנשים נוטים לחשוב כי בגלל שטיפול בחומצה היאלורונית בשפתיים הוא פשוט ומאפשר בדרך כלל חזרה מידית לשגרה, אין שום הנחיות עליהן חובה לשמור. האמת היא שגם ביום ביצוע הטיפול וגם בשבועיים הראשונים שלאחריו יש מספר כללים שחובה לשמור עליהם.
ההנחיות שחלות ליום הטיפול עצמו הן

  • איסור שהייה בסאונה
  • הימנעות מפעילות גופנית
  • שתיית משקאות חמים
  • חימום אזור הטיפול

 

מעבר לכך, יש הנחיות שיש להקפיד עליהן בשבועיים הראשונים והם
הימנעות מטיפולים קוסמטיים כגון

  • טיפולי פנים פילינג
  • איפור קבוע
  • עיסויים ללא אישור מהצוות הרפואי
  • הימנעות מטיפולי שיניים לא דחופים
  • הקפדה על שתייה של לפחות 8 כוסות מים ביום
  • הקפדה על משחת לחות לשפתיים
  • הקפדה על שימוש יומי במסנני קרינה, מקדמי הגנה ותכשירי לחות בכל עונות השנה

כתבות שכדאי להכיר

הזעת יתר בבית השחי? מירה דריי, טיפול חדשני להזעה בבית שחי
הזעת יתר בבית השחי? מירה דריי, טיפול חדשני להזעה בבית שחי
הזעת יתר הוא מצב לא נעים לנשים וגברים, אשר מתבטא בהזעה מוגברת באזורים כמו בית השחי, כפות ידיים וכפות רגליים לטיפול מירה דריי
המדריך המלא אודות טיפול מירה דריי
המדריך המלא אודות טיפול מירה דריי
טיפול מירה דריי, טיפול לבעיית הזעת יתר, פתרון חדשני ומתקדם לבעיית הזעת היתר בבית השחי ויש לו יתרונות רבים, למדריך המלא
המדריך המלא לפיסול קו לסת
המדריך המלא לפיסול קו לסת
קו לסת מוגדר מאז ומעולם נתפס כחלק מתווי פנים משורטטים ובעלי פרופורציה נכונה, וזה בולט אצל לא מעט דוגמנים ודוגמניות להמשך קריאה
סקין בוסטר לפני ואחרי
סקין בוסטר לפני ואחרי
בשנים האחרונות ישנה מגמה חיובית שניתןלהצביע עליה בכל הקשור לטיפולי הביוטי, המודעות הגוברת לכך שאסור להזניח את עור הפנים וצריך לדאוג לו. לכתבה המלאה היכנסו
מה עושה פיסול פנים באמצעות חומצה היאלורונית לפנים שלנו?
מה עושה פיסול פנים באמצעות חומצה היאלורונית לפנים שלנו?
פיסול פנים באמצעות חומצה היאלורונית מסוגלים להעניק לפנים מראה מורם יותר וכיום, כאשר מקפידים לבצע את הטיפול במקום מקצועי, ניתן להגיע למראה טבעי יותר מאשר בעבר
איך מטשטשים קמטים בפנים ומשמרים את היופי הטבעי?
איך מטשטשים קמטים בפנים ומשמרים את היופי הטבעי?
קמטים בפנים הקשורים להבעה יכולים להיות שטחיים או עמוקים ויופיעו במקומות כמו המצח, צדי העיניים, בין הגבות, פה, סנטר ולסת.
טיפול סקולפטרה לפני ואחרי
טיפול סקולפטרה לפני ואחרי
טיפול סקולפטרה מבוסס על שימוש בחומר מבוסס על חומצה פולילקטית, תרופה ותיקה עם אישורים בריאותיים בישראל ובחו"ל, רוצים לראות תוצאות? היכנסו לכתבה
טיפול בסקולפטרה, טיפול מהפכני למיצוק העור
טיפול בסקולפטרה, טיפול מהפכני למיצוק העור
סקולפטרה יכול להתאים לנשים ולגברים בגילאים צעירים יותר כטיפול משמר על מנת לשמר את מצב העור הבריא לפרק זמן ארוך יותר וגם כטיפול לגילאים מבוגרים
פרופילו, מהו ולמי הוא מתאים
פרופילו, מהו ולמי הוא מתאים
פרופילו, יש לו יכולת מופלאה לעודד את שיפור מראה עור הפנים באופן ממוקד לאחר שמזריקים אותו למספר נקודות מפתח מתחת לעור
מה אסור לעשות אחרי דיספורט?
מה אסור לעשות אחרי דיספורט?
דיספורט פופולארי ביותר טיפולים בקמטי הבעה. אמנם הטיפול עצמו הוא וותיק אך כל הזמן משדרגים אותו וחלק מאותו שדרוג הוא השימוש בחומר טיפול זה.
הזרקות חומצה היאלורונית – כל מה שרצית לשאול ולא העזת
הזרקות חומצה היאלורונית – כל מה שרצית לשאול ולא העזת
הזרקות חומצה היאלורונית היא פתרון אפקטיבי שבאמצעותו ניתן ליצור שינוי מדהים בנראות הפנים, לטפל בקמטי הבעה, לעבות שפתיים ועוד
רדיאס מדולל לפיסול פנים, למי מתאים?
רדיאס מדולל לפיסול פנים, למי מתאים?
רדיאס הוא אחד מאותם חומרים המשמשים לפיסול פנים ונקראים ביוסטימולטורים, אספנו עבורכם את כל המידע אותו אתם צריכים לדעת אודות רדיאס
סקין בוסטר – כמה זמן הוא מחזיק
סקין בוסטר – כמה זמן הוא מחזיק
סקין בוסטר הוא אחד הטיפולים האסתטיים המבוקשים ביותר. במאמר זה נענה על כל השאלות החשובות לפני טיפול סקין בוסטר
חומצה היאלורונית מה היא ולאיזה טיפולים היא משמשת?
חומצה היאלורונית מה היא ולאיזה טיפולים היא משמשת?
הזרקות חומצה היאלורונית מה היא חומצה היאלורונית ולאיזה טיפולים היא משמשת. היכנסו למאמר וקבלו מידע רלוונטי לפני שאתם ניגשים לטיפול
הבלטת עצמות לחיים ללא ניתוח
הבלטת עצמות לחיים ללא ניתוח
עצמות לחיים גבוהות נחשבות לכאלה שיוצרות מראה מושך וצעיר גם בקרב נשים וגם בקרב גברים. אספנו עבורכם את כל המידע הרלוונטי אודות טיפול זה
סקולפטרה – הכל על הטיפול
סקולפטרה – הכל על הטיפול
סקולפטרה, כל מה שאתם צריכים לדעת אודות הטיפול הזה במקום אחד. אספנו עבורכם את הידע של מיטב המטפלים שלנו
מה זה טיפול PRP ולמי הוא מתאים?
מה זה טיפול PRP ולמי הוא מתאים?
טיפול ערפד הוא אחד הטיפולים הטבעיים הפופולאריים ביותר. אספנו עבורכם במאמר את כל המידע הרלוונטי אודות טיפול PRP ערפד וטיפול PRP לעיבוי השיער
המדריך המפורט לפיסול פנים
המדריך המפורט לפיסול פנים
פיסול פנים, באיזה אזורים בפנים נפוץ לבצע את הטיפול ומה קורה אחריו? – לפניכם מדריך לפיסול פנים עם כל התשובות
איך מומלץ לטפל בשקעים מתחת לעיניים?
איך מומלץ לטפל בשקעים מתחת לעיניים?
טיפול בשקעי עיניים הוא התהליך בו נתמקד בכתבה זו. איך מומלץ לטפל בשקעים מתחת לעיניים ומה הדברים החשובים לדעת בכתבה
כבר לא צריך להסתיר את השיער – טיפול לעיבוי השיער
כבר לא צריך להסתיר את השיער – טיפול לעיבוי השיער
נשירה, הקרחה והידלדלות שיער הן תופעות נפוצות - מדובר בבעיה שהולכת ומתגברת עם השנים, כזו שמצריכה פתרונות שונים ומתקדמים. הרקע והסיבות להקרחה משתנות בין גברים ונשים וקשורות בין היתר לסטרס, גנטיקה ועוד
טיפול בקמטי הבעה, הטיפול הוותיק והמוכר בעולם באסתטיקה
טיפול בקמטי הבעה, הטיפול הוותיק והמוכר בעולם באסתטיקה
כולנו מכירים אותם, הם מופיעים בחלק העליון של הפנים, באזור המצח, בין הגבות ובצדי בעיניים ומאותתים לנו שאנחנו מתחילים להתבגר – כן, אנחנו מדברים על קמטי הבעה.
חומצה היאלורונית בשפתיים
חומצה היאלורונית בשפתיים
השפתיים הם אחד האיברים שהכי מושכים את העין באזור הפנים ולכן קיימת מודעות גדולה אליהן לא רק בקרב נשים שמחפשות לשנות את צורתן ולהקנות להן מראה מלא וחושני, גם בקרב גברים שמעוניינים לתקן מקרים שונים
טיפולי פנים לגברים זו כבר מזמן לא מילה גסה
טיפולי פנים לגברים זו כבר מזמן לא מילה גסה
עור הפנים שלנו, בעיקר במדינה חמה כמו ישראל, סובל מנזקים שונים, חלקם נובעים באמת מחשיפה מרובה לקרני השמש, חלקם קשורים באורח חיים לא בריא, שכולל בין היתר תזונה לא נכונה ועישון, וכמובן עניין הגיל.
חושבים על טיפול דיספורט או חומצה היאלורונית? מה עדיף ומה ההבדלים בין השניים?
חושבים על טיפול דיספורט או חומצה היאלורונית? מה עדיף ומה ההבדלים בין השניים?
טיפול בקמטי הבעה הוא טיפול מאוד וותיק אך נשאר מאד מבוקש גם היום. קמטי ההבעה נוצרים כתוצאה מהפעלת שרירי הפנים, פעולה אותה אנו מבצעים כל הזמן
מה הם הטיפולים המומלצים לשיפור איכות העור?
מה הם הטיפולים המומלצים לשיפור איכות העור?
תחום הטיפולים האסתטיים, כמו גם המודעות לשמירה על עור הפנים, תופסים תאוצה עצומה עם כל שנה שעוברת וכך צצים פיתוחים חדשים עם הבטחות גדולות
טיפולים אפקטיביים למיצוק העור
טיפולים אפקטיביים למיצוק העור
אם כבר הגעתם לגיל בו אתם מתעסקים בכל קמט חדש שמופיע בפנים והייתם רוצים להתחיל לטפל במראה המבוגר והעייף ולהתחיל להחזיר לעור את האלסטיות והזוהר שלו - אולי הגיע הזמן לחשוב על טיפול למיצוק העור
ניתוח אף או פיסול אף?
ניתוח אף או פיסול אף?
תפקידו של האף במראה האסתטי של הפנים אינו מוטל בספק, שכן הוא ממוקם בולט במרכזו. באופן טבעי, אנשים שאינם מרוצים מהמראה באזור זה עלולים לפעמים לחשוב על הזדמנות לשינוי כתוצאה מכך.
עיצוב שפתיים – כל מה שאתם צריכים לדעת
עיצוב שפתיים – כל מה שאתם צריכים לדעת
שפתיים משורטטות ובשרניות נחשבו מאז ומתמיד למאפיין מושך בקרב נשים, לכן לא מפתיע שטיפולי עיצוב שפתיים הם בין ההליכים האסתטיים הכי מבוקשים כיום בעולם.
הטיפולים האפקטיביים למיצוק העור
הטיפולים האפקטיביים למיצוק העור
אם כבר הגעתם לגיל בו אתם מתעסקים בכל קמט חדש שמופיע בפנים והייתם רוצים להתחיל לטפל במראה המבוגר והעייף ולהתחיל להחזיר לעור את האלסטיות והזוהר שלו - אולי הגיע הזמן לבצע טיפול למיצוק העור
לא נשארים מאחור: טיפולי אסתטיקה לגברים
לא נשארים מאחור: טיפולי אסתטיקה לגברים
בעבר כשגברים היו שומעים את המילים "טיפול יופי" הם היו מתרחקים ממנו כמו מאש. טיפולי יופי ואסתטיקה כבר מזמן לא נתפסים כטיפול עבור נשים בלבד, והעובדות בשטח מראות כי גם גברים, משקיעים בטיפוח ונהנים מזה.
טיפולי פיסול פנים
טיפולי פיסול פנים
בשונה מניתוח, פיסול פנים הוא פחות מסוכן, פחות מורכב וכרוך בדרך כלל בכאב מינימלי, זאת מפני שבמהלכו לא מבצעים חתכים משמעותיים בעור ואין צורך בהרדמה כללית
מה אסור אחרי הזרקת חומצה היאלורונית
מה אסור אחרי הזרקת חומצה היאלורונית
למרות שמדובר בדרך כלל בהחלמה קלה שאינה מצריכה הרבה, ישנם מספר כללים שחשוב להקפיד עליהם במטרה להבטיח תוצאות טיפול מיטביות ולמנוע סיבוכים מיותרים
מספר דברים שחשוב לדעת לפני פיסול עצמות לחיים
מספר דברים שחשוב לדעת לפני פיסול עצמות לחיים
אחד הטיפולים החדשניים, והמאוד מבוקשים, הוא פיסול עצמות לחיים, איך מתרחשת שקיעת עצמות לחיים? למי מתאים פיסול ומה הם היתרונות של פיסול על פני ניתוח
פיסול קו לסת ללא ניתוח: למי מתאים התהליך
פיסול קו לסת ללא ניתוח: למי מתאים התהליך
קו הלסת והסנטר נותנים מסגרת לפנים שלנו, יוצרים הפרדה בין הפנים לצוואר ומשפיעים על המראה הכולל – כמה הוא יהיה נשי ועוצמתי או גברי ומושך
פיסול אף ללא ניתוח: כל מה שצריך לדעת על התהליך
פיסול אף ללא ניתוח: כל מה שצריך לדעת על התהליך
לא מעט אנשים יעידו כי יש להם בעיה עם מראה האף שלהם, בין אם הם לא מרוצים ממנו לחלוטין או שהיו רוצים לשנות בו משהו קטן
האם מותר לעשות טיפול בחומצה היאלורונית בהריון ומה חשוב לדעת
האם מותר לעשות טיפול בחומצה היאלורונית בהריון ומה חשוב לדעת
חומצה היאלורונית קיימת בגוף האדם באופן טבעי ובנויה מתרכובת של מולקולות, תרכובת זו ניתן למצוא ברקמות שונות בגוף, כגון העור, העיניים ואפילו במפרקים

איזה יופי שבחרת בביוטי!

כמה‭ ‬פרטים‭ ‬קטנים‭ ‬ונחזור‭ ‬אליך לקביעת‭ ‬פגישת‭ ‬אבחון‭ ‬ללא‭ ‬עלות
שדה אינו תקין
שדה אינו תקין
שדה אינו תקין
שדה אינו תקין
השאר/י פרטים לשיחה עם נציג